Njezinih pet minuta (2021.)
Sue Buttons (Allison Janney) je naoko obična, prosječna sredovječna žena koja dane provodi u izgovaranju jednostavnih afirmacija (Ti si lijepa. Ti si posebna. Tvoj život je važan.), a tu su, naravno, i dosadni posao u call centru te suprug Karl (Matthew Modine) koji je vara gdje god stigne. Taj sivi ciklus prekida se jednog dana kad Sue sazna za suprugov preljub. Slijedi supruga do jeftinog motela i hvata u seksu s ljubavnicom (Bridget Everett). Karlova priča tu završava (spoiler alert – umire tijekom seksa s ljubavnicom, i to supruzi pred očima), a Sue, željna uzbuđenja, a poslije ćemo doznati – i slave, umjesto da napusti motel, suprugovu smrt “preuzima na sebe”, zakopava ga pod zemlju ne znajući da su mu u torbi milijuni dolara te pred medijima počinje glumiti ucviljenu suprugu kojoj je muž iznenada nestao.U medijima radi njezina ambiciozna sestra Nancy (Mila Kunis), a u policiji ambiciozna inspektorica Cam Harris (Regina Hall). U trgovini, pak, rade Debbie (Ellen Barkin) i Rita (Wanda Sykes), a svi se zajedno, zahvaljujući spletkama čudne, ali itekako pametne Sue, nađu u nevjerojatnom zapletu – neki čak i s metkom u čelu. Sue, naime, tragičnu priču koju nije izazvala želi preokrenuti sebi u korist te završiti u emisiji slavne Glorije Michaels (Juliette Lewis), voditeljice koja se bavi pričama o nestaloj djeci i glavna je zvijezda među američkim kućanicama.
U namjeri da se dočepa instant slave, Sue zbunjuje policiju, kriminalce, sebe samu i gledatelje, a Allison Janney još jednom potvrđuje svoj status jedne od najkvalitetnijih i najsposobnijih holivudskih glumica. Način na koji tumači jadnu, dragu, ali i mračnu Sue, slažu se čak i najveći kritičari ovog filma, samo potvrđuje njezine dramske i komičarske vještine za koje je šira javnost doznala nakon što je osvojila Oscara i osamsto drugih nagrada za ulogu lude i ambiciozne majke u filmu “Ja, Tonyja”.
Priča je to koja je u prvom vikendu prikazivanja diljem svijeta zaradila nešto više od 30 tisuća dolara (ne milijuna, nego tisuća) i koja će se, u podvlačenju crte filmske 2021. godine, sigurno ubrojiti u najveće promašaje.