Za vrijeme trajanja VivaTech konferencije, pružila se prilika prijestolnici mode (Pariz), da pokaže na koji će način u modu uklopiti nove tehnologije i Web3.
LVMH, dom luksuznih brendova kao što su Louis Vuitton i Dior, te lider u ljepoti L’Oréal, podjelili su posljednje inovacije najvećih francuskih luksuznih i kozmetičkih kompanija.
Jedan od proizvoda o kojem se najviše govori, a vjerojatno i jedan od najskupljih je Bvlgari Octo Finissimo Ultra, najtanji mehanički sat na svijetu s profilom debljine 1,80 mm i cijenom od 250.000 eura.
Ne samo da je dizajniran da izgleda dobro na vašem zapešću, već sat također ima integriranu NFT tehnologiju koja pruža digitalni dokaz vlasništva.
Vlasnik sata, kojih je napravljeno u samo 10 primjeraka, može skenirati QR kod koji ga zatim vodi do NFT sustava gdje može vidjeti povijest sata, uključujući skice dizajna.
“Uvijek možete reći da ste zapravo povezani s trenutkom stvaranja sata”, rekao je Massimo Paloni, glavni direktor operacija i inovacija u Bvlgariju.
QR kod je zapravo drukčiji za svaki sat i budući da je svaki QR kod drukčiji, svaki proizvod je drukčiji i unikatan. “Željeli smo zapravo stvoriti iskustvo za kupca.“
“Dakle, kada skenirate QR kod, u stvarnosti ulazite u mini-web stranicu i ta mini-web stranica vam daje svu priču, cijelo putovanje vašeg sata”, rekao je.
“Imate putovnicu, digitalnu putovnicu sata na blockchainu. Imate umjetničko djelo iskovano na poligonskom blockchainu. A ta dva pametna sadržaja zatim se spajaju u treći pametni ugovor koji se ne može odvojiti. Dakle, postoji sustav flotacije po kojem se kupac nikada neće moći odvojiti. A to znači da ti NFT-ovi nikada neće biti na tržištu”.
NFT-ovi: oni na koje treba obratiti pažnju
LVMH je napravio i druge NFT satove za svoj brend Tag Heuer, koji vam omogućuje prikaz vašeg NFT-a na satu.
Tvrtka vam također omogućuje kupnju sata kriptovalutom.
Konačno, metaverzum igra veliku ulogu u budućim planovima LVMH-a, koji je vlasnik virtualnog shopping svijeta za Sephoru u kojem možete isprobati razne šminke.
“Sephora je bila jedna od prvih robnih marki koja je ponudila virtualno isprobavanje šminke s proširenom stvarnošću i mislim da ovdje ima nekoliko stvari koje smo naučili. Dakle, prije svega, ništa nikada neće zamijeniti interakciju s fizičkim proizvodom, a posebno kada je riječ o ljepoti i njezi kože. Želite znati kako miriše, kakav je osjećaj”, rekla je Nelly Mensah, voditeljica Web3 i Metaverse u LVMH-u.
“Ali ono što metaverzum nudi je inspiracija. Tako, na primjer, možda nisam dovoljno odvažna da stavim narančasti ruž, pa mi nikad ne bi palo na pamet da ga isprobam u stvarnom svijetu, jer mislim, dobro, možda to nije za mene, ali u metaverzumu je vrlo lako stvarno brzo proći kroz stotine boja.”
“Dakle, zamislite da prelazite kroz narančastu, ljubičastu, ružičastu, a onda shvatite, čekaj, narančasta mi je zapravo sjajan izbor. I tako ga onda ili naručite online ili odete u trgovinu, porazgovarate sa savjetnikom za ljepotu, a zatim kupite fizički proizvod. Tako da mislim da to dvoje ide ruku pod ruku”.
Dok kupujete u metaverzumu, također možete posjedovati Louis Vuitton torbicu kao NFT. Prava stvar naravno može biti preskupa za većinu potrošaća.
LVMH budućnost luksuza u metaverzumu vidi kao kombinaciju fizičkog i digitalnog svijeta.
Mislimo da će potrošač koji provodi puno vremena u digitalnom prostoru htjeti pokazati što posjeduje u stvarnom svijetu. Dakle, ako posjedujete fizičku torbicu, tada će imati njezinu digitalnu verziju.
Način na koji ćete posjedovati digitalni proizvod je da ga posjedujete tj. kupite fizički. Stoga je kombinacija digitalnog i fizičkog ono što će biti budućnost.
Ljepota metaverzuma
L’Oréal div ljepote također ulazi u metaverzum.
Početkom lipnja, njihova kozmetička podružnica NYX objavila je da je sklopila partnerstvo s The Sandbox metaverse i blockchain laboratorijem People of Crypto.
“Znamo da se svijet mijenja i ljudi će htjeti iskusiti proizvode u metaverzumu. Dakle, moramo razmisliti o tome što će to značiti za tvrtku. Moramo istražiti kako možemo stvoriti vrijednosti i promijeniti ponašanje ljudi a to je uvijek najizazovniji dio”, rekao je u intervjuu Guive Balooch, globalni potpredsjednik L’Oréalovog tehnološkog inkubatora.
“Mislim da nam je pristup u posljednjih 10 godina pomogao shvatiti da se prvo moramo usredotočiti na potrebe i očekivanja potrošača”.
Na svom jarko bijelom stalku L’Oréal je izložio i druge tehnološke inovacije u svijetu ljepote.
Na mirisnom štandu Yves Saint Laurenta možete pronaći savršeni parfem koji odgovara vašem raspoloženju.
Radi pomoću slušalica temeljenih na EKG-u, stvorenih s neurotehnološkom tvrtkom EMOTIV, koje prate emocionalne reakcije na različite mirise i zatim analiziraju te podatke kako bi dale različite preporuke za proizvode.
Kada danas gledate miris, postoje neke osnovne emocije koje gledate – stres, energija, koncentracija. A ovo polje neurotehnologije postoji već 50 godina. Dakle, to nije nešto što je došlo iz vedra neba.
Neki ljudi vole mirise koji ih opuštaju. Neki ljudi vole da im mirisi daju energiju. To nije nešto što slušalice mogu mjeriti. Zbog toga na početku još uvijek postoji potreba za ljudskom intervencijom. Prvo moramo razumjeti što potrošači žele od svog mirisa.
Ljepota održivosti
Jedan od održivijih izuma je Water Saver.
Riječ je o glavi tuša koja koristi tehnologiju raketnog motora za stvaranje luksuznog i učinkovitog iskustva pranja kose uz smanjenje potrošnje vode za 61% u usporedbi sa standardnim metodama.
Za sada je dizajniran za korištenje u frizerskim salonima i ima potencijal pomoći u uštedi milijardi litara vode godišnje.
Omogućuje vam da imate do 10 puta manju veličinu kapljice, što znači da brzina vode može biti ista, ali je učinkovitost svake kapi vrlo visoka. Dakle, ne osjećate razliku u jačini i ispiranju, ali možete uštedjeti 61% vode.
Preuzeto sa EuroNews