“Squid Game” osim što je hit serija na netflixu, trenutno je i najpopularnija tema na internetu.
Serija je puštena 17. rujna, korejski triler s devet epizoda spreman je postati najveća Netflixova serija koja nije na engleskom jeziku, rekao je Netflixov suizvršni direktor Ted Sarandos.
Flix Patrol , web stranica koja prati streaming statistiku za najbolje platforme u svijetu, izvijestila je da je “Squid Game” serija broj 1 u desetinama zemalja, uključujući SAD, Veliku Britaniju i Južnu Koreju.
Julia Alexander, viša strateška analitičarka u Parrot Analytics -u, rekla je da je jasno da je “Squid Game” postigla ogroman uspjeh, dodajući da će jednom riječju opisati koliko je velika pobjeda za Netflix.
“‘Bez presedana”, rekao je Alexander. “Pretpostavljam da su rukovoditelji znali zbog talenta koji su koristili, zbog regije u kojoj su ga pustili, da će ovo biti hit u Južnoj Koreji. Uložio bih dobar novac da rukovoditelji nisu imali pojma da će biti globalni hit. “
Emisija prati Seong Gi-Huna, kojeg glumi Lee Jung-jae, dok se on i stotine drugih očajnih i duboko zaduženih natjecatelja natječu u nasilnom i često grotesknom natjecanju za oko 38 milijuna dolara. Samo jedna osoba može osvojiti nagradu, a oni koji izgube niz dječjih igara plaćaju živote.
Na društvenim mrežama korisnici ne mogu prestati govoriti o “igri lignji”. Na TikToku hashtag “#SquidGame” je pregledan više od 22,8 milijardi puta.
Pa zašto je emisija toliko popularna? Razbili smo neke od glavnih razloga zašto se gledatelji toga ne mogu zasititi.
Upozorenje: Pred nama su blagi spojleri.
Meme stočna hrana
Kako je serija postala zabava na internetu o kojoj se najviše govori, memi su brzo uslijedili.
Na Twitteru i TikToku igre koje likovi moraju igrati replicirane su desetke puta, osobito jedan izazov, u kojem igrači moraju izrezati oblike – krug, trokut, zvijezdu ili kišobran – iz slatkiša “dalgona”, poznat i kao saća. Natjecatelji moraju izrezati svoje oblike od slatkiša, napravljenih od smeđeg šećera, kukuruznog sirupa i sode bikarbone, a da ga ne razbiju.
To je dovelo do toga da su stotine ljudi na društvenim mrežama isprobale vlastite izazove sa satom. TikTok je čak izradio filter saća kako bi korisnici mogli vidjeti hoće li preživjeti izazov “Squid Game”.
Drugi su od divovske robotizirane djevojke napravili meme iz epizode u kojoj natjecatelji igraju smrtonosnu igru ”crveno svjetlo, zeleno svjetlo”.
Zvuk djevojke koja pjeva “mugunghwa kochi pieotsumnid”, što otprilike znači “Crveno svjetlo, zeleno svjetlo 1, 2, 3!” je korišten za više od 420.000 videozapisa na platformi, od kojih mnogi pokazuju kako bi ljudi pobijedili ili izgubili u igri.
U nekim videozapisima ljudi plešu kad bi trebali trčati. Drugi predstavljaju verzije igre iz stvarnog života koje prikazuju tinejdžere koji izbjegavaju svoje majke dok su na telefonu kada bi trebali spavati u krevetu.
Emisije koje nisu na engleskom jeziku su u porastu
Netflix je prije “Squid Game-a” imao sjajne hit serije koje nisu na engleskom jeziku. Bajaria je rekla da je od 2019. streaming američke publike streamingom sadržaja koji nisu na engleskom jeziku povećan za 71 posto.
Emisije poput “Lupina”, koji je izvorno bio na francuskom, i “Pljačka novca”, koje je izvorno bio na španjolskom, bile su vrhunske Netflix serije. Obje nude dublove na engleskom jeziku.
Originali Netflixa poput “Bridgerton” i “The Witcher”, produkcije na engleskom jeziku, dobili su 65 do 70 milijuna pregleda u kućanstvu u prvih 28 dana, rekao je Alexander. Netflix broji stream kao kućanstvo koje je gledalo najmanje 2 minute serije, rekao je Alexander.
No, te su serije blijede u usporedbi sa “Squid Game” serijom, koja je na putu da postane najveća Netflixova serija svih vremena, rekao je Alexander, iako je brutalna, nasilna i mračna.
Budući da je “Squid Game” objavljena prije manje od 28 dana, tvrtka još nije objavila brojeve streaminga.
Predvodnik budućeg programiranja
Korejska zabava godinama napreduje u SAD -u i diljem svijeta.
K-pop, ili korejska pop glazba, grupe, poput BTS-a i Blackpinka, imaju ogromni broj obožavatelja u SAD-u, a njihova popularnost nastavlja rasti. Filmovi poput južnokorejskog filma “Parazit” dominirali su Hollywoodom; prošle je godine osvojio Oscara za najbolju sliku, a sjetite se i klasika Oldboy koji je konstantno na vrhu IMDB ljestvice.
A sada korejska televizija ima svoj trenutak.
“Korejski talent, bilo da se radi o K-popu, korejskim glumcima, korejskim filmašima, korejskim sportašima-postoji toliko velika potražnja za ovom grupom talenata da svaka tvrtka u Sjedinjenim Državama pokušava smisliti kako prenijeti taj talent”, rekao je Alexander .
Ne samo da je potražnja za korejskim talentima velika, već su i troškovi često niži, što znači da bi Netflix uskoro mogao početi izdvajati resurse za stvaranje više sadržaja poput “Squid Game”, rekao je.
“Zapravo bih se iznenadio da smo vidjeli manje K-drame i manje korejskih filmova koji izlaze s Netflixa, jer će shvatiti što imaju i reći:” Da, želimo uložiti u ovo “, rekao je Alexander.